چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
زائران پاکستانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی اربعین حسینی در دهشیر یزد را که موجب جان باختن ٢٨ تن از سرنشینان آن شد، تسلیت گفت.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی اربعین حسینی در دهشیر یزد را که موجب جان باختن ٢٨ تن از سرنشینان آن شد، تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ ۗ (١٠٠/نساء)

حادثه ناگوار و دلخراش واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در دهشیر یزد و عروج شهادت گونه ی جمعی از عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام در این حادثه، موجب تأثر فراوان گردید.

یقیناًَ آنان که دل در گرو فرزندان رسول خدا (صلوات‌الله علیه) دارند و با عشق به اباعبدالله الحسین (ع) نفس می‌کشند، زندگانِ جاویدند و در سرای باقی از نعمات الهی رزق و روزی می‌خورند و این حادثه ایشان را در شمار رهپویان سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام و مهاجر الی‌الله قرار میدهد که در مسیر زیارت اربعین حسینی، دعوت حق را لبیک گفتند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

اینجانب عروج شهادت گونه ی آن زائران اربعین حسینی را به خانواده مکرّمشان، ملت شریف و مؤمن پاکستان و نیز ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال، برای آن زائران شهید، درجات متعالی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برای مصدومین این حادثه عافیت و شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و سکینه مسألت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد
٣١ مردادماه ١۴٠٣
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha